INTAN SYAKINAH ♕
AkuAdelahAku
Monday, December 27 @ 4:10:00 PM | 0 Comment [s]

hey hye , selamat bertemu di blog aku yang ketige :D hurm , about me ? pe nak cite ek ? -__- seperti biase name aku Intan Syakyna . family panggil kyna , kawan lak panggil Intan , tah kenape tah dieorang panggil aku Intan . aku pon tak tau . untuk korang yang baru kenal aku , panggil aku Kyna okay ! :) lahir pade 5sept1995 . so , korang dah tau lah kan umur aku berape ? kalau korang nak tau fizikal aku langsong tak melambangkan umor aku . HATE IT ! aku nak tinggi :( haha , aku buat blog ni atas alasan tertentu , dan antarenye sebab ramai orang dah ade blog , so aku pon sibok lah buat blog ni . ahaha . ngek an ? okay lah , tu je kot yang oleh aku cite kat korang . kalau nak tahu aku siape , bace blog aku ni and rajenkan diri anda untuk follow okay , then korang boleh tahu macam mane aku sebenarnye :D bye .



| Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈