INTAN SYAKINAH ♕
better
Wednesday, December 29 @ 12:16:00 AM | 0 Comment [s]


hye . jam sekarang menunjukkan tepat pukol 12:36minit pagi . baru saje layan nescafe . perghh ! best ! haha . *macam tak pernah minum nescafe --' okay , sekarang aku ngah melayan citer ape tah ! wira malam ,, ntah lah ! pelik tajok ea ! tengok sebab ade Aaron je . boring giler !

---- introduction ----

hari ini dua puluh sembilan haribulan . tinggal empat hari je lagi nak sekolah . bab 1 add math pon tak abes lagi study . sejarah asyik bace bab 1 je . haha . ape nak jadi pon tak tau lah . haa~ nak story siket nih . tadi an aku tengok Akim , haha . :'D giler best . handsome lak tu ! huuhh ! melting aku . haha *tipu* tapi memang tak boleh dipertikaikan lagi . suare Akim memang best ! nak-2 bile die duet ngan Black . tak ingat lak pulak tajok die ape . hehe .

hurm , harap hari ini lebih baik daripada semalam . Amin~ dan aku amat berharap yang aku akan bangon lebih awal . AKU NAK STUDY ! asyik-2 bangon pukol duebelas . haiihh ==

okay lah . GTG . esok aku update lagi yaa .


saya selalu nak yang terbaek untuk diri saya .
saya harap saya akan dapat apa yang saya inginkan .

dan saya juga aku berusaha untuk ke situ !



WE CAN TAKE FROM OUR LIFE UP TO WHAT WE PUT TO IT !



Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈