INTAN SYAKINAH ♕
FirstJanuary
Saturday, January 1 @ 12:05:00 AM | 0 Comment [s]


hey hey ! Masaya Bgong Taon , среќна нова година , नया साल मुबारक हो , 새해 복 많이 , Bhliain Nua Sásta , 新年快乐 , سنة جديدة سعيدة, Happy New Year , Selamat Tahun Baru !!!



tahun baru ? haiih ! cepat nye !! sedih sedih T__T haha . macam bangang ! hurm , banyak pengalaman burok mase 2010 ni . tapi semue itu telah mematangkan aku yang dulunya agak Bodoh ! haha .

masok tahun baru ini , umor aku sudah pon meningkat .memanglah meningkat ! tolol ! haha . tapi , ade satu je yang tak meningkat kat diri aku ni ! KETINGGIAN aku ! huh ! penat aku melompat tiap-2 hari ! tak berkesan langsong ! tuuiiyy !

antare missions aku pade tahun 2011 :

1) aku akan belajar bersungguh-sungguh
2) aku akan dapat top10 dalam kelas . (boleh ke?)
3) aku akan hilangkan tabiat aku : merajuk
4) aku akan kurangkan tengok tv ( kecuali ada AKIM )
5) aku akan menghadkan peng-online-nan aku
( berhaboklah blog aku ni )
6) aku akan jadi anak yang baik dan solehah ( cewah ! )
7) aku akan berbaik dengan semua orang
8) aku akan kuruskan badan
9) aku akan meningkatkan ibadat aku :)
10)
aku akan berusehe untuk jadi yang lebih baik .

AMIN~

kite hanya mampu BERUSEHA dan MERANCANG ,
ALLAH yang akan TENTUKAN .
so , tak kesah kalau aku nak yang TERBAEK untuk diri aku kan ? :]



saye sentiase sayangkan blog saye ;*



Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈