INTAN SYAKINAH ♕
GiloKorea [;
Tuesday, January 25 @ 3:22:00 PM | 0 Comment [s]

okay , dah tau dah , huurm ,, burok kan ? :']
tape-2 , saye sedaaa |-,-|

post kali ini bermotif siket .
sebab nak jelouskan dak Insyira Ladora !
hahaha (gelak style SETAN)

nak dibuatkan cerite , pagi tadi , onmyway nak pegi sekolah ,
adelah sekor lori kat depan ni ,
jalan punye lah macam kure-kure ! dah lah aku lambat !
dengan hati yang panas , bengang dan perkataan yang seerti dengannye ,
tibe-tibe bertukar kepade ketawe . haha .
ape lagi , pelik lah mak aku . tetibe je anak ea gelak cam orang men
tel . --'
dengan gelabahnye aku mengambil phone mak aku yang mahal tu ,
lalu mengambil gamba .
ouhh ! bukan gamba I , gamba lori depan I lah . (pesal I I lak n
i ?)

haaaa~~
inilah hasilnye gamba yang aku amek ::::::::::...........::::::::::















nampak tak number plate lori tu ?
haha , okay , bagi sesiape yang rabun macam Syira :
ni ha , aku besarkan !

!!!!!! JGS !!!!!!
<3





Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈