INTAN SYAKINAH ♕
sekolah:]
Monday, January 3 @ 6:29:00 PM | 0 Comment [s]


yaww ! baru balek dari sekolah ! tersangat BORING ! haha . dah lah kene jadi setiusehe ! siyot punye amalina . suggest aku lak ! sepak kang baru tau ! tapi aku sayang kau lah ngek ! haha :D okay , seperti biase aku semestinye lambat bangon ! mak aku membebel . tapi kina tetap sayang same mak ! muaahh :* tadi nak citer ngan syira masalah aku . tapi banyak orang lah pulak . tape-2 esok masih ade . hope dapat penyelesaian . haha . okay-2 gtg . mengantok tahap cipan kelaparan dah ni ! btw , mak punye caramel pudding malam tadi best giler ! buat lagi boleh ? hehe . nak gemokkan badan . okay my lovely blog , jumpe lagi . iwmy ! :'] papay ,,,,


saye sudah buat keputusan [:



Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈