INTAN SYAKINAH ♕
isnin yang HOT ,
Monday, February 14 @ 4:27:00 PM | 1 Comment [s]

hello , hehe . lame suda aku tak buat post . :]
mesti korang rindu aku kan ? hehe , aku tau ,, *perasaan
act , aku tak tau nak story ape . sebab tu aku tak post pape ,

tapi ,
hari ni ade story , dan aku rase ,
sume budak tbs yang ade blog akan cite bende yang same . *aku rase lah
dan perkare itu ialah : SPOT CHECK .....

okay , pagi tadi lepas assembly ,
ade announcement yang berbunyi :
'kepada semua pelajar perempuan , sila tunggu selepas perhimpunan tamat'
aku pon ape lagi , benganglah dah lah perhimpunan lame !
tapi takpe , aku tak kesah , aku kan budak baek .
cehh , bersinar-sinar berok ni ! :DD
dengan malasnye , aku pon pegi lah dewan , punye lah memekak kat dewan dewan tu !
aku pun memekak jugak . haha .

-----SESI PERTAME-----

prefect tu check bende basic macam stokin name tag dan sebagainye .
time ni , DiDot kantoi letak name pakai peniti . haha . punye lah bengang DiDot ngan Akak Hijau tu . fyi , muke DiDot sebijik ngan berok tu . haha . jangan marah ye , kidding je . :)
tapi DiDot suke AH tu sebab AH tu senyum kat dye balek . :]] 'so sweet' . haha !

lame gak lah nak tunggu perfect abis check ,
dah lah panas berpeloh aku , nak-2 pakai baju dua lapis .
hurm , sabar je lah ,,,,


-----SESI KEDUA-----

time ni , bukan aku je hangin , budak len pun hangin gak !
tapi aku hangin+takot ! haha ,
mane tak nye , dye soh kiteorang bukak tudong ! giler giler ! -,-
dah lah aku pakai tudung syria ! memang kene tulis name lah ni ! huh !
mase ni,memang aku teropong cikgu !
tak senang duduk aku cover-2 anak tudung !
haha , sekali cikgu cakap sape yang pakai anak tudung seteng kelua
aku pon buat bodo je lah , alhamdilillah , aku terselamat :]

tamat sudah sesi spot check <3
p/p seperti biase ....

kalau nak tau lebih lanjut pergilah ke blog Aliah , die cakap nak post kat blog . hehe ,





Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈