INTAN SYAKINAH ♕
kepenatan bertambah -_____________-
Sunday, February 20 @ 9:57:00 AM | 0 Comment [s]


sudah tibe untuk episod yang ke 2 . :D
lepas je 'penat' bergotong-royong .
kepenatan disambong dengan mengemas kelas .
woo~ banyak penat ni time .
biaselah kan ,
aku kan antare orang kuat 4Pintar ~
ape tak caye ?
tak caye tengok gambar bawah ni ,

















okay , dah caye lom ?
haa~ kan dah caye ,
orang cakap tak nak dengar
sebenarnye ,
banyak lagi keje yang aku buat ,
tapi malas lah nak kecoh . hehe :b

tapi kawan , tanpe korang takkan siap keje-2 ni kan ?
korang memang 'RAJEN' . :]]
tak de lah macam budah ,,
ca.ya.nun.alip tu ,
memekak je tau kan ?
nasib baik mood aku baek time tu .
kalau tak ,,,

kepade sesiape tak datang semalam ,
esok aku pukol-2 nott-nott mereka ! haha :D




Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈