INTAN SYAKINAH ♕
kepenatan -__-
Sunday, February 20 @ 8:37:00 AM | 0 Comment [s]




BULuTIN UTAME

semalam 19 feb. 2011 , sekolah tunku besar tampin aka school of green telah mengadekan satu program bergotong-royong . Program ini telah berjalan dengan lancarnya . Untuk
mengetahui lebih lanjut ape yang dilakukan oleh pelajar sekolah itu ,
sila bace blog budak ngekngok ni . :] *aku lah tu !


ade gaye pembace berite tak ? haha :'D

okay-2 . untuk pengetahuan anda . Anda sedang membaca blog budak ngekngok .
ini bermakne anda ingin mengetahui lebih lanjut lagi ape
yang dilakukan oleh pelajar di TBS .
oleh sebab itu , terbuktilah bahawa anda telah membace BULuTIN UTAME
betol tak ? haha .
yeah ! aku merepek di pagi hari !!!! :DD


----KEMEREPETAN TAMAT ----

pagi lagi dah bagun . jarang rase nye aku bangon pagi hari sabtu macam ni . haha ,
pastu siap-2 pakai baju sekolah , lupe ! hari ni ade gotong royong .
tukar baju sukan . haha . ye , aku tau . aku tipu . ;D

sampai sekolah macam pukol 7 suku kot . hurm ,
dah lah kene bawak mounting board yang besar gedabak .
huu ~ sabar je lah .

letak barang kat kelas , pastu pegi beratur kat tapak perhimpunan .
punyelah panas hari tu . tapi best . sebab buat poco-poco .
haha , first time aku buat poco-poco dari awal sampai habis tau !

pastu kitrorang di kene bahagi group . group kami kene bersihkan keliling dewan .
haha , best giler :]
fyi , kiteorang bukan nye besihkan sangat pon .

be countinued ....



Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈