INTAN SYAKINAH ♕
tujuhbelasharibulandua
Thursday, February 17 @ 8:43:00 PM | 0 Comment [s]

TINGTONG !!!!

PENGUNGUMAN ,
saye , intan syakinah pengumumkan bahawa saye ,
sangat BENGANG dengan anda , anda mahupon anda ,
ingat ye ! BENGANG bukan BANGANG ,
bangang tu cow ! haha ,
jadi , kepade sesiape yang terase ,
diminta memohon maaf di kaunter pemaafan .

---------- terima kasih ----------

act , saye bengang dengan semua orang yang saye jumpe hari ini ,
tak tau lah kenape , saye yang salah ? atau die ? atau mereke ? -__-
lantak lah , yang penting saye dah menyampah gune perkataan 'saye' kat blog ni !
boleh tak tuka ? boleh tak ?,,,, ape ? boleh ? ty-2

okay lah !
malas nak bebel panjang-2 ,
ade urusan penting yang harus diselesaikan , *pentinglah sangat
daa~



esok ade sambutan maulidur rasul kat sekolah aku :']
tak nak datang bole ?




Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈