INTAN SYAKINAH ♕
안녕하세요 [:
Wednesday, March 9 @ 4:42:00 PM | 0 Comment [s]

hye , lame tak mengepost :)
rindu rasenyyyeee ,, haha

result exam dah dapat ,
tinggal chemists dengan physics saje belom dapat lagi ,
maybe hari jumaat ni dapat paper physics ,
tu pon kalau cikgu dah tanda [:

haa , tadi aku tengok citer MariMar ,
act , aku baru mule tengok citer tu . buleh tahan lah cito ea ,,
menyampah aku dengan Angelika tu !
nak je aku sepak ______ dye ! haha ,
yang si MariMar tu pon satu ,
yang pegi ikot cakap Angelika tu buat pe ! dua-2 ngek !
nasib baik hero ea okay , eh ? okay je ke ? haha .


okay lah , penat doe merepek ni ,
aku nak tengok mv korea yang KATEK suroh aku tengok
sambil tunggu photoshop yang lembab ni ,


result terok , hurm ,
tengok saje u/s due nanti !!!



Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈