INTAN SYAKINAH ♕
buku ohh buku :']
Monday, March 14 @ 8:43:00 AM | 0 Comment [s]


hye :D
okay-2 , sumpah ngantok semalam ,
ingat nak mem-blog malam tadi .
hehe , haa~
mesti korang nak tanye kenape saye ngantok kan ?
haha , dah tahu dah :b
hurm , semalam kan , kan , kan ,
saye pergi beronggeng ke melake .
haha . tipu lah beronggeng !
memang tipu tipu pon ,
mana ada orang beronggeng beli BUKU !
tidak dinafikan , ade jugak orang beronggeng beli buku ,
hurm , aku lah orang bertuah tu :']


aku ; akak , jomlah pegi melake ,
nak beli buku bio ngan chemist ni .

akak aku ; ala , bace je lah buku ape yang ade ,
aku malaslah nak kelua .

aku ; mane ade buku , kalau kau beli buku ,
nanti aku bace mase cuti ni ,
nanti baru dapat A .

akak aku ; okay , nanti aku beli , kau tak dapat A ,
SIAP KAU !


haha , mati aku , [-_-]


buku , jom couple !



Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈