INTAN SYAKINAH ♕
domo-kun ?
Thursday, March 3 @ 10:40:00 PM | 0 Comment [s]


hey , whatz up ?
yaw , haha . :DD

aku baru saje selesai menjalani ujian selaras 1 .
memang macam BANGANG soklan ea !
nak-2 , add-math ! subjek yang paling aku BENGANG sekali ,
macam mane aku tak ley jawab soklan ngek tu ? haiihh ,,
yang laen tu takyah cakap lah , memang ,,, haha . paham-2 lah ,
mampouih mak aku bising ,,
hurm , ape yang perlu buat ialah ; SABARRR ,,,

okay , hari ni paper paling susah , paper yang paling aku tak suke ,
'KILLER subjek' . kate aziela . haha
dan subjek tu ialah ;
PENDIDIKAN SIVIK DAN KEWARGENAGARAAN !
haha , susah kan ?
disebabkan paper start pukol 1.30 ,
aku , syira dan asma melakukan aktiviti yang agak budo .
tau tak pe ? haa~ kiteorang buat card DOMO , cumel gile tau !
hurm , biaselah kan , idea aku , mestilah BAAAAAAAAAAGUSSSS ,
* macam iklan tv suda , haha . kiteorang siap buat kolaj . memang cantek lah !
kalau nak tau , SYIRA , tak buat pon . haha ,
act , ade sebab kiteorang tak bagi die buat . kan asma kan ? haha ,

dan akibat daripade membuat aktiviti yang aku terangkan kat atas tadi ,
tibe-2 aku rase DOMO ni cumell jugak . haha ,
aku dah giler DOMO !!!!!!!!!!!!!!!!! -__-



KORANG ,
NAK DOMO SATU ,
TAPI AKU TAKNAK BEAR DIE ,
AKU NAK BARANG DOMO !!!
BOLEH TAKKK ???
boleh bla ,,




Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈