INTAN SYAKINAH ♕
morning (:
Sunday, March 13 @ 2:18:00 AM | 0 Comment [s]


hye , jam menunjuk pukol 2:40 pagi .
ye , saye belom tido lagi ,
ha ? ape ? kenape ?
hurmm,
act , niat nak buat hw , tapi nafsu nak online .
so , saye online lah . haha :D

seperti ape yang sedie maklom ,
semue pelajar seperti saye cuti minggu ni .
so , mesti lah isikan hari-2 yang indah ini dengan
perkara yang berfaedah kan ?

so , hari ni , saye sudah isi masa emas ini dengan
membantu kakak saye menande test student die .
what ? tak berfaedah ?
ehh , berfaedah okay ! berfaedah sangattt !
hanye dengan duduk dan tick paper ,
saye berjaye mendapat 17hinggit .
haaa~ ternganga ! |'o'|
dah-2 tutup mulot tu ! kang masuk lalat ! |'_'|
so sekarang , jawab soalan saye ,
berfaedah tak keje yang saye buat tu ?
ouh , okay , tak payah jawab . saye dah tau ,
mesti korang nak cakp 'berfeadahhhh' kan kan ? hee~

korang ,
korang tahu TAGGED tak ?
ala , yang laman sosial tuu . (cehh , laman sosial)
haa , tu lah , tahu kan ?
tadi on kejap bende alah tu . bapak berkurun aku tak update .
sebelom ni aku just app orang je . HAHA .
ape ? tak lawak ea ? okay-2 , aku tak gelak .
japp ,
aku re-type ,
sebelom ni aku just app orang je . [-_-]
sape pon aku tak kenal .
hurm , adelah sorang cek adek ni , name die shida kalau tak salah .
tapi maen msg macam tu je . takde lah rapat sangat .

OK , yang aku terangkan panjang lebar kat atas ni ,
hanya introdution untuk tagged je .
sebenarnye aku nak citer yang ade sorang mamat ni !
punye lah POYO , nak bkenalan dengan aku , tapi ayat macam bangang ,
terus takde mood nak msg . sign out teros aku . :D


okaylah , aku tak tau nak merepek ape lagi .
rase macam nak buat hw sambil dengar pontianak menjerit . haha ,
huh ,tipu ja , sambil dengar lagu akim . mesti best kan ? |*_*|

kyna gidik : akim , akim comel lah , nyanyikan satu lagu untuk kyna bole?kyna nak buat hw ni ,,

akim comel : boleh , boleh blah . baik aku nyanyikan lagu untuk stacy !

kyna gidik : ouh , (nangis air mate darah) T_T




pesanan dari mak chik kyna ;
isikan lah masa cuti anda dengan perkare yang berfaedah ye :)
jangan nak berangan je macam budak kyna gidik ni ! PAHAM TAK ?






Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈