INTAN SYAKINAH ♕
JB makes me cry , :']
Sunday, April 17 @ 9:14:00 PM | 0 Comment [s]

heyhoy !
ape kabo ? -style ucop-

okay , seperti yang telah aku gembar gemborkan sebelom ni ,
aku nak pergi tengok never say never kan ?
so , semalam aku pergi lah ngan Nadrah ,
sian deh kene tunggu aku , maklomlah , aku memang sentiase lambat :)
sampai-2 teros naik bas :D
bas ea memang best ! laju giler ! memang best lah !
ade ke bas yang best macam tu ? hurm , memang takde lah kan ?
muahhahahahah :DDD

k , lepas tu , bas tu jalan jalan jalan jalan dan jalan ,
lepas tu tukar bas , bas tu pon jalan jalan jalan dan jalan .
dalam 10:30 , kami pon sampai :D
teros pergi GSC ! memang cuak ticket habis !
tengok-2 melambak sit ! haha , padan muke kami ,
sape soh pergi cepat cepat .
movie start 12:40 , kami kat sane pukol 10:30 !
yeaaahhh , memang beshhhh :'D

then , kami pegi McD , makan , makan , gossip , gossip .
pastu , ingat nak beli baju , tapi tak jadi .
Nadrah nak beli magazine JB , aku pon ikot je lah .
aku baru tau kat DP takde MPH .
ponek kami meround satu DP tu .
dah lah tak jumpe MPH , pastu kene paw lak !
memang syhial punyer oLang ! -,-
nak pergi MP , hujan ! so ,
kami pon teros pergi GSC balek . otw pergi tuu , jumper junior yang giler Justin :D

sampai GSC , adelah poster JB , Nadrah malu nak posing , course ramai orang ,
tapi last-2 kami snap picture jugak :D memang malu lah -__-

okay , mase cerite tu start , aku memang tak heran orang laen lah !
macam tengok concert die live ! pergghh !
tak tahu macam mane nak cakap ! memang superb !
JERITTT ? takyah cakap lah ! nak terkeluar anak tekak aku ni ! |'0'|
dengar suare die je , air mate aku jatoh ! how dare you ?
JUSTIN BIEBER ! I LOVE YOU ! haha :D
aku tengok Akim pon tak nanges tau ! ape ilmu lah yang si JB ni pakai -,-
seriously , memang jealous dengan fan die ! aku nak jugakk !!
hurmm , sob sob :'[


akhirnye , aku dapat jugak bergambar dengan JB .
memang terbaek :'[
untuk kali yang tak terkire ; aku nak cakap yang aku nak tengok movie nie balek . and nak sangat pergi concert die doe . tapi apekan daye . aku hanya budak sekolah yang takde ape-ape D;

saje tulis statement di atas ,
mane lah tau Justin bace ke . teros dapat ticket free .
OH ,OKAYHH ! aku hanya dapat berangan :']


kepade ; aeman dak ca_yat , anda memang teramat rugi . sekian terime kasih :D


Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈