INTAN SYAKINAH ♕
menggedik bersame clon JB *_*
Friday, April 15 @ 11:42:00 PM | 3 Comment [s]


GEDIK
GEDIK
GEDIK
GEDIK
GEDIK

tanggal 14 APRIL 2011 .
seorang budak yang dirahsiakan identiti sebenarnye telah mencatat rekod .
rekod yang tak pernah ingin dicatat atau bermimpi untuk mencatatnye .
budak ini dimaklumkan telah menggedik secara berkumpulan .
kumpulan itu terdiri daripada 4orang pelajar SMKTBT .
pelajar ini dipercayai terlalu obses kepade jejake tampan dari Australia .
mari kite rungkai fenomena ini ~ TERJAH !

heyhey .
anda sekarang bersama kynot ~~
okay aku nak cerita ni .
nak dengar tak ? d'_'b
okay , besarkan cuping telinga sekarang ye !

semalam , aku seperti biase , tak tahu ape ape , muke slamber .
pegi lah sekolah .
sampai-sampai nyanyi lagu . lepas tu pegi lab ,
kat lab , time-2 aku mengantok , ade penguguman .

kepade semua pelajar dan guru ,
sila berhimpun di padang hoki pade pukol 9.55am .

aku dengan tak tahu pape , tanye kat kawan aku .
hurm , rupenye ade team hockey dari Australia datang , buat friendly .
dalam kepale hotak aku ni piker satu bende je .
dan bende itu ialah ;
orang Australia handsome tak ?
tu je yang bermain dalam kepale hotak aku nie . haha :DD

--- waktu rehat ---
aeman lah budak yang paling semangat nak tengok .
maklomlah ade laky ea . haha .
sebenarnye aku pon same .
dak asma ngan fara cover lagi time ni . :b
kiteorang pon cop tempat baek punye ~

lepas beberape minit kiteorang dedahkan muke kiteorang kat matehari ,
ade sekumpulan orang bejersey biru kuning turun .
hati berdebar-debar ni , handsome ke tak budak-2 ea .
sekali , amek kau ! justin bieber plus zac efron die bagi .
menggedik lah aku , cakap HYE kat mereka .
tapi si jersey number 10 nie shy-2 lor pulak . haha . macam tutt yo !
fara minat jersey number 8 .
ayeen atau dikenali sebagai noiieen minat number 9 .
aeman setie pade laky ea .
asma , sibok nak number 10 --'

time game , memang riuh lah sekolah aku ,
kami semua bersorak-sorai . (perh ! bersorak-sorai ! haha)
seperti biase , aku bukan tengok bola , :D
so , paham-paham lah ye .

fyi , sekolah aku menang okay ! 3-0 ke 3-1 tah !
ini lah akibat kalau tengok pemain je ~ -.-
lepas tu , tibelah mase snap snap picture . kiteorang nak lah snap snap .
tapi takde camera ! sodeh teramat .
aku pon berlanggar dengan cik-cik K yang ado .
marah dea , aku tolak ! haha , poorahhh . padan muke !
lastly , jumpe jugak jersey number 10 . perghh handsome tu !
mate kelabu ! rambut ala ala JB . mau pengsan dibuatkan ! =,=
disebabkan camera takde , salam pun jadilah ~ haha . best-2 .

giler teserlah kegedikan aku mase tu .
adelah aksi-aksi yang aku buat . tapi tak boleh cite .
kang ade yang post kat fb . itu lah ini lah ~
ape nak jadi dengan dunia ni .
ha ? ape ? terase ? memang kau lah orang yang aku gembar gemborkan tu !
bhahahahaha .

okay , sambong balek .
aku ngan asma tak puas hati course tak dapat snap-snap .
kami pon kejar mereka pegi dewan .
sampai dewan , ade pengawas kerek halau kiteorang . how dare !

kami pon hampir putus ase .
tapi dengan semangat yang kami ade .
kami tetap pergi ke dewan untuk kali yang ke berape tah .
haha , dann ,
atas kemurnian hati due orang kakak ni .
aku dapat snap due picture dengan jersey 10 .
fara punye just dapat fb die .
yang sodeh ea dak noiieen . name pon tak tahu . haha

yang kelakar tu , aku mintak autograph number 8 ,
tapi aku takde pen . pastu si number 8 nie ,
mintak pen dekat sape tah , sekali due orang bagi pen kat die .
haha , kelakau jea !
fyi , number 8 tu name die Jay .

hurm ,
nak share ke tak gamba aku ngan Mr. G ?
share ke ? tak share ?
hurm ,
tak yah lah . haha ,
okay lah . sampai disini saje temu ramah aku pade hari ini .
TERJAH jangan TAK TERJAH !

byoooeeee :D

Photobucket
eeh , sesat lak gamba minah nie dengan Mr. G !
haiihh ~ buroknye aku -,-
| aku budak sekolah yang selekeh |




Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈