INTAN SYAKINAH ♕
OMB , karangan aku tak siap ! o_O
Saturday, July 2 @ 11:27:00 PM | 0 Comment [s]

heyhey readers , best tak 1Murid 1Sukan sekolah korang ? hurm , sekolah aku biase je -_- haa~ tadi lepas lari |jalan sebenarnye| aku ngan member lepak bawah pokok . pastu Amalina citer pasal karangan BM . perghh ! aku tak siap lagi doe ! haha , dah lah cikgu bagi keje tu before cuti sekolah lagi . tapi aku still tak siap an lagi . dah lah oral aku tak hafal ! haiih , padan muke aku ! update blog boleh pulak ! huhu , okay lah , mase untuk bergoogle . bye . love ya . daa~




Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈