INTAN SYAKINAH ♕
arrogant = sombong
Wednesday, September 28 @ 7:50:00 PM | 0 Comment [s]



hey , haha . satu hapah b*** pon aku tak usik lagi . hurm , bijak bijak bijak .
mood hari ni macam nak menaip , so , aku tubuhkanlah entry ni . selamat membaca ok ? ;)

SOMBONG ! ARROGANT !

sombong merupakan satu sifat merasakan dirinya lebih baik daripada orang lain sehingga merendah-rendahkan orang lain . huihh , sape lah yang bertuah yang ade sifat yang macam ni . tahniah lah ye . anda tergolong dalam kumpulan yang aku benci :) haha .

ok , setiap yang terjadi mesti ade sebab kan ? bagi sombong ni , aku sure korang tau ape sebabnye dieorang ni jadi macam ni kan . antaranya , budak yang hott macam aku ni , mane nak layan budak cool macam korang <---ini bukan betul betul , ini main main :)

actually , aku pon sombong jugak ,
tapi aku sombong dekat orang yang sombong dengan aku lah .
sape suroh sombong sombong . nah amek kau , kene maki aku . haha .
for me , kadang kadang sombong ni perlu bagi mengelakkan orang pijak kepale kite .
betol tak ? ha ? ape ? tak betol ? jom kite baling botol !!! yeah ! haha .

ok , setiap masalah mesti ade jalan penyelesaiannya , tiru ayat atas . antare cara-carenye , kite maki die . kite pulaukan die . kite belasah die cukup cukup . ha ? takut ? takpe takpe . ade care lain , kite bagitau mak bapak kite -,- dann tolong , tolonglah jangan pecaye dengan tip tip ni =='

mood : tengok cerita 100 days with Mr. Arrogant . so sweet :)



Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈