INTAN SYAKINAH ♕
berlalunya minggu pertama :)
Saturday, October 8 @ 9:21:00 AM | 2 Comment [s]



tudia~ tajuk tak menahan . haha . okay ,
fyi , aku tengah menjalani peperiksaan akhir tahun .
hurm , pelik lah , asal ayat aku macam ngekngok je ni ?
wuteva lah , mari kite teruskan ~

okay , seperti biase aku tak study satu hapah pun ,
then , pergi sekolah macam orang tak bersalah dan jawab lah pekse macam orang pandai .
hari khamis hari tu paper Bahasa Melayu . tau tak ? karangan aku tah pape je .
indroduction punye lah panjang , sampai tang isi , hancuss . haha . yeah ! PADAN MUKE !
nak tau tak ? tak nak ? ok , fine . aku cite jugak :b
esok tu pulak paper sejarah , huh , memang mati lah tu kan , haha .
niat kat sekolah , balik je nak bace buku , tapi bile sampai rumah , hambik kau .
aku tido ! punye lah best :) aku pon bace lah buku malam tu ,
nahh ! hambik kau lagi sebijik , mengantuk gile bace buku tu . ape lagi , aku pon tido lagi .
haha , nasib baik aku seorang yang bijak , boleh lah jawab soalan tu -,-

disebabkan aku ni seorang yang bijak ,
aku pon tak lah belajar untuk hari seterusnya dan seterusnya .
cuak aku tengok member aku sume study gile babeng . tapi takpe ,
berbekalkan ilmu yang sedikit di dada ni ,
aku pon jawablah paper BI , PHY , MATH , CHE , PI ,
dan subjek kegemaran aku SIVIK dengan sepenuh hati -_-

haiih , tah ape lah result aku nanti ,
okay , minggu depan pulak aku exam add math , bio ngan PI kertas2 .
wish me luck okay ? dah dah !
aku nak study ni , aku nak try score paper tu sume .
bubbye :)



Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈