INTAN SYAKINAH ♕
budak baru nak UP :D
Monday, October 24 @ 9:54:00 AM | 0 Comment [s]


eo , hehe , tajok macam aku bagos sangat kan ? haha :DD biar lah ! memang kadang kadang aku bagos ape ? -,- KADANG KADANG je . yeah , nobady's perfect right ? tapi jangan lah jadi bodoh sampai tahap babun terberak dalam seluar . ehh , babun pakai seluar ke ? haha .

ok ok , back to our story , BUDAK BARU NAK UP . aku pon pernah berade dalam situasi ni , tapi aku still boleh pikir yang mane artis yang mane fake . ha ? asal aku tulis artis ? haha , jeng jeng jeng :)) sebab ade sorang budak ni , die add acc Justin D. Bieber . fyi , aku pon add , bukan sebab aku nak menggatal dengan Justin okay ! aku just nak gambar gambar yang hott je . hehe , okay sambong balik , lepas tu die post lah satu bende tu , lepas tu si Justin Bieber fake ni pon balas , siap i love you lah , tanye pukul berape lah , cakap pasal Najwa Latif lah . haha , kelakar lah . tak sangke JUSTIN BIEBER ade banyak mase nak layan fans die yang berjuta tu kan ? -,-

ape ? terase ke dik ? haha , ampun ye . harap kalau kau bace tu sedarkanlah diri anda dan jadilah lebih bijak :) okay lah , nak chow dulu , nak kemas bilik usang purple ku . hehe . bye :D



Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈