INTAN SYAKINAH ♕
habin jang hobin ;D
Sunday, October 23 @ 9:25:00 AM | 0 Comment [s]

heyhyo :)(: yeah , tengok tajok je mesti korang dah dapat agak aku nak cerite pasal ape an ? haa~ biase lah , aku nak cite pasal BOLA . haha , seperti yang kite tau , semalan Negeri Sembilan vs T-Team dan Terengganu vs Selangor . dan kite juga tahu bahawe Negeri Sembilan dan Terengganu layak ke FINAL ^^

tajok pon dah HOBIN JANG HOBIN , takkan aku sokong T-Team pulak kan ? haha , aku memang sokong Negeri Sembilan dari dulu , nasib baik lah Melaka takde team bola . kalau tak ,, memang aku tak sokong Melaka . haha . okay , orang gile pun tahu yang Aidil ngan Zaquan player Negeri Sembilan kan ? so , kepade yang tak tau tu , haa~ pikir pikirkan lah golongan anda . hehe . so , itu lah reason kenape aku sokong Negeri Sembilan selain daripade care dieorang main bola :)

nak ikot kan hati , aku memang bengang dengan T-Team tu , sepak kang player die yang POYO tu ! isshhh -,- dah lah tuuttt , tuuttt pulak tu . tuuttt . tuuttt . pergh ! tak boleh cakap pulak . haha . okay , ape ape pon , NEGERI SEMBILAN AKAN MENANG !! yeah !



Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈