INTAN SYAKINAH ♕
aku mule nyanyok -,-
Friday, November 4 @ 1:39:00 PM | 2 Comment [s]

hey hey , huiihh , lame seyh tak menge-post . maklom lah , aku tengah busy dengan penyamaran aku ni . haha . syok doe menyamar . kalau korang stress , eloklah korang buat aktiviti ni . memang kelakar tahap tenok jatuh dalam lubang punye lah ! haha .

seperti biase , hobi aku , tukar baju blog aku . hee~ cantik blog aku sekarang . colour purple lagi . haha . suke suke . cantik kan ? lalalala~ 

ape tajuk tadi ek ? ok ok , nyanyok , semalam punye semalam , aku pergi sekolah bawak phone . kalau bawak phone kat sekolah memang wajib silent lah kan ? so , aku pon silent kan , letak dalam pencil case . lepas tu sampai rumah , aku buat bodoh je online . malam tu aku perasan phone aku takde . aku pon carik lah dalam beg . tapi aku tak carik dalam pencil case aku . bodo kan ? haha , aku pon carik lah satu rumah . setelah penat carik , aku masih tak jumpe . malam tadi aku tengok beg aku balik , tetibe rase bende keras . aku dengan geramnye tengok pencil case aku dan akhirnye . aku jumpe jugak phone pusake aku tu . memang rase nak baling je . haha .

aku pon godek godek phone tu , ade 3msg , 1Hotlink ,1ShareTopUp , 1Asma , asma suroh tengok tv8 sebab ade cerite Another Cinderella Story . aku memang nak giler tengok cerite ni . 'suke' tengok Selena T_T disebabkan aku lupe , aku tak dapat tengok . yeah , yeah !

weyh , weyh , hari ni aku tak sekolah . haha , seperti biase , PONTENG . tadi tibe tibe Nadrah msg aku , siap ugut nak belasah aku lagi . aku pon pelik lah an . dan , tau tak ? buat kali keduenye aku lupe aku dah janji nak tengok You're Beautiful . haha . ngek ngok betol lah ! habih meje aku dieorang keje kan -,-

haa~ boringnye cerite aku ni , hurm ....



Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈