INTAN SYAKINAH ♕
harimau ngap garuda :DD
Tuesday, November 22 @ 1:45:00 PM | 0 Comment [s]

weeyyhuuu . haha . ouh my gucci . giler happy malam tadi . siap nyanyi lagu Negaraku dalam bilik tengah malam . perggh ! memang best . tak kirelah Indon main bomoh ke , ape ke . yang penting Malaysia menang .

aku tak nak lah cerite lelebih pasal pemain Indonesia yang pakai bomoh siap gegar-gegarkan gol untuk kejutkan hantu die tu , tapi aku dah pon cerite dengan ayat aku tu . haha *bodd*

okay , aku memang tak puas hati dengan si Fuckri tu . eh , salah eje . Fuckri , apehal dengan keyboard aku ni . aku nak eje Fuckri lahhh ! aiiyooo . haha . back to our story , si Fuckri memang lah buat aku bengang . maaflah kalau aku termaki-maki kau semalam . kau memang nak name kan ? nah ambik name baru kau . FUCKRI . hehe :b

ape ape pon , defender Malaysia memang terbaik . huuiihh ! tengok lah sape yang main , Muslim tu weyh ! haha . handsome kan ? handsome kan ? lalala~ jawab lah handsome . hehe .

ok ok , aku nak bla dulu , dah lah aku online secare haram ni . haha . bye .
ST !!! ape tu ST ? haha . adelah~

^^ wauuw ^^


Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈