INTAN SYAKINAH ♕
BBQ is awesome :)
Saturday, December 31 @ 11:57:00 PM | 0 Comment [s]



hello hello, tajuk macam first time buat bbq -,- okay, sebelum tu ni ialah entry aku yang terakhir, Terakhir? haha, entry aku yang terakhir untuk tahun ni :') hurm, kejap je kan masa berlalu, tuptaptuptap dah 2012, aku rase macam aku baru 1tahun je lagi, haha, \nampakbebenaunipunye/ seriously, cepat gile mase berlalu. \macamulangbalikje/ azam aku tahun ni pon belum tercapai lagi. haaiih,, sesungguhnye manusia itu terleka :)

okay, malam tadi aku punyelah pening sampai muntah muntah pukul tige setengah pagi memang membuatkan aku tidur balik lepas suboh. tido tido sampai sepuluh setengah. Heaven! haha, bangon bangon je my mom suruh siap nak pergi sedare kawain kat Seremban. aku pon dengan tah pape iron baju, then mandi, siap siap. sampai sampai makan. makan makan balik. mase balik akak cakap nak buat bbq, pastu terus pergi Giant. beli beli, bayar bayar. yeah! balik balik tengok cerita Hindus jap pastu tido balik. Heaven lagi sekali!

aiyyo, lambatnye nak cerite pasal bbq an an? haha, act, takde cerite pon, semua macam biase je. kiteorang buat ayam, lamb, sausage, bihun hongkong dan coleslow mak yang awesome. makan makan dan makan. dah akhirnya, kenyang. ingat nak tunggu firework Afamosa, tapi tak jadi :/ okay, nak tengok tak gambar bbq tadi? tak nak? okay lah, aku tunjuk jugak :b 






Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈