INTAN SYAKINAH ♕
december ohh december
Monday, December 5 @ 1:45:00 AM | 0 Comment [s]


cepat nye ,, tak sangke dah setahun aku tak cakap dengan kau BunBun :') miss you gededox . okay . DECEMBER . bulan terakhir bagi setiap tahun . bulan cuti sekolah bagi budak budak . bagi aku , December adalah bulan yang paling penat . biase lah , Es Pi Em candidate lah katekan . bukan nak poyo lah kan , tapi aku belajar tau cuti ni . haha . sumpah poyo ! kan kan ? haha , tipu lah aku tak jealous tengok facebook je , kawan kawan semua jalan jalan , pergi Melaka lah , KL lah . | alaa~ melake ngan kl je pon | haha , takpe takpe . tahun depan aku pergi Paris (Y) nice kan ? dah dah , jangan jealous tengok gambar aku nanti ye ^^v weyh , tau tak aku ngantok + lapar ? haih , ni semue gare gare tengok jalan jalan cari makan tadi lah ni ! siyot punye Qi , makan punye lah gelojoh . sampai aku pon tergugat :D

harharhar , asal aku gelak ? haha , tetibe je teringat . ingat tak aku pernah cakap yang aku menyamar ? haha , aku jadi lelaki yang sangat handsome dan banyak kawan perempuan . hehe , haritu , tah macam mane tah , ade sorang mamat ni , dia kenal pulak lelaki fake tu . haha . mampos aku ! K A N T O I ! haha . cepat cept aku delete acc tu . padan muke aku . nah ambik satu (Y) . papepon , jadi fake memang terbaiiikk . tapi kesian tengok perempuan yang kene tipu tu . sorry lah eh . aku tak de niat pon . saje suke suke . haha .
D O N E . byee .



Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈