INTAN SYAKINAH ♕
game itu menyeronokkan ^^v
Saturday, December 31 @ 2:01:00 AM | 0 Comment [s]


hey, hellow. yeah, tengah pagi dah oiiyy! aku baru je habis upgradekan blog aku ni, bertambah cantik kan? haha \poyokan/ nak tau tak? tadi aku baru sahaja berjaya melaksanakan misi aku. haha, nak tau misi ape? haa~ tadi an, aku ngan adik aku main game. game Fireman and Watergirl. best gile aku cakap! korang try lah. memang akan buat korang lupe dengan masalah korang punye! mesti korang dah taknak buat keje lain! serious! \excitednyeaku/ haha, maklomlah, baru first time layan game. sebelom ni layan justin je. -,-

----------

okay, semalam aku tengok Ombak Rindu. best jugak lah. tapi tak best mane pon kot. --' airmata segan silu je nak keluar. haha, ape yang aku boleh komen pasal cerite tu ialah,, hurm,, Never Say Never lagi best! airmata aku ni tak tau malu meleleh tengok cerita tu tau! haha ,

ok ok, aku ngatok gile ni, dah pening pening sekali. aku chaoww dulu. bye :)





Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈