INTAN SYAKINAH ♕
GelassKauMangkuuk \pelikje/
Wednesday, December 28 @ 12:31:00 PM | 0 Comment [s]


actually nak eje KelasKauMaria, tapi tak tau kenape tak boleh. ehh, macam mane aku tulis tadi? argghh! lantak lah! okay, gambar pon sushi sushi bagai, memang lah aku nak cerite pasal cerite KelasKauMaria. siyoott! boleh lagi eje bende tu! -,- okay okay, sambung balek, korang tengok tak cerite tu? alaa, cerite yang dekat AstroRia tu lah. haa~ cerite tu sweet je, walaupun kadang kadang Scha macam tah ape ape tah an. tapi cerite tu memang best! Bandi comel an an? haha,

okay, first time tengok cerite tu memang kelakar. dengan gelak Scha dengan tu dengan ni. memang nak sangat tau ending die. memang dah agak Bandi dengan Scha. tapi mase scene kat Jepun tu macam lambat sikit, ape ape pon tetap best. dah macam cerite korea dah aku tengok.

fyi, aku memang tak suke tengok cerite beratus-ratus episod, naknak cerite Indon, macam NadaCinta tu, aku wajib tengok awal awal die je. lepastu kalau tertinggal seminggu pon takpe. sebab dalam seminggu tu cerite die same je. contohnye, minggu ni die nak carik kucing die, so seminggu tu lah die carik kucing die, yang paling aku benci, dah nak jumpe, lepas tu tak dapat. ade orang halanglah itu lah ini lah.

copcop aku nak ceirte pasal NadaCinta ke KelasKauMaria ni? =.=' aiyyo, cerite pasal KelasKauMaria, cerite die dah pon habis hari isnin haritu, memang tak sangke ending die macam tu, cerite yang kelakar, gedik, comel, last last sedih. pergh! memang awesome! anda tau ape tu awesome? ouh, bukan AstroBeyond okay! haha, 

ape ape pon, cerite tu memang superb, congrat to MichaelAng and pelakon pelakon semua, fyi, aku memang suke cerite MichaelAng, macam cerite Geisha, BiarMimpiSampaiKeBintang, senang cerite, cerite kat AstroRia kebanyakkannye MichaelAng lah pengarah die :)

okay okay , masa untuk blah dulu, aku tak breakfast lagi ni, yeye, aku memang breakfast pukul dua belas setengah ;)


Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈