INTAN SYAKINAH ♕
makan makan
Wednesday, December 7 @ 11:35:00 AM | 1 Comment [s]



bueekk~ tak best nye sarapan aku tadi , kellogg memang tak beshh ! menyesal beli . okay , tadi aku sarapan pukol sebelas . haa~ aku sarapan pukol sebelas bukan sebab aku bangon lambat . tapi aku memang nak makan pukul sebelas , sebab , nanti bile tengah hari makan sikit je :)



okay , lagi satu , aku bukan diet ! aku hanya ingin mengamalkan gaya hidup sihat :) haha , ayat memang lahh nak muntah -,- haha , hurm , esok nak breakfast ape ek ? haaa~






best jugak kalau makan buah banyak macam ni kan ? (",)


Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈