INTAN SYAKINAH ♕
Mistake Makes Perfect
Tuesday, December 27 @ 4:31:00 PM | 0 Comment [s]


okay, layan Westlife :) bestbest. asal tetibe aku layan Westlife? haa~ aku memang minat Westlife lah. dari kecik tau! aku memang minat Westlife lebih dari Justin Bieber! huh -,- nampak bebenau menipunye. haha, aku minat Westlife dari Justin Bieber? mungkin ke? hurm,, Boleh Blah! terima kasih :') actually, aku tengok iklan kat TV3, kan ade album Westlife, pastu dengar lagu die sikit, tu yang nak dengar banyak tu. 

okay, Stop. tak mau cerite pasal Westlife dah ye, tadi an Syira telipon, pandai die call rumah aku. die message aku ajak study same same. tapi tulah, aku busy jage uwan aku. so, tak dapat lah nak keluar. okay, sambong balek, die message aku, tapi aku tak reply pon. jahatkan aku? haha. sebenarnye bukan aku sengaje tak reply, aku nak okay! tapi tulah, phone buat hal. aku baru nak tekan 's' die terus hang. Shit je kan? haha .

perasan tak entry aku kali ni lain sikit? perasan tak? cube tengok entry entry sebelom ni. perasan tak? alahh, kan dulu aku buat noktah macam ni \hello . hey/ tapi sekarang \hello. hey/ perasan tak? haa~ perasan pun akhirnye, haha. korang tau tak betape susahnye nak tulis macam sekarang ni. aku asyik tekan backspace je time noktah -,- yeah, aku buat perubahan ni sempena Hari Tua blog aku. coolkan perubahan tu? ape? tak cool? okay :/

cakap pasal perubahan, sebagai manusia, perubahan tu penting. yea, perubahan mungkin membawa kepada kebaikan dan juga keburukan. macam aku, aku dah melakukan perubahan yang negatif dalam hidup aku, antare contohnye, malas, ponteng sekolah, tak buat hw, kutuk cikgu\kadangkadang/, dan asyik melalaikan diri aku dekat Facebook. aku sedar aku silap tahun ni. jadi, tahun depan, aku akan berusaha untuk berubah kepada kebaikan. Insyaallah :')

asal ayat aku kat atas tu macam skeme je -,- haha, ape ape je lah. okay, conclusionnye, fikir fikirkanlah jalan mane yang kite nak pilih untuk hidup kite ^^v




Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈