INTAN SYAKINAH ♕
its new year baby :D
Sunday, January 1 @ 12:33:00 AM | 0 Comment [s]


wahh! bising taman aku weyh! ^^v Alhamdulillah, happynya,, actually sedih sebenarnya. okay! KapLamYaNga sudah. seriously, rindunya 2011 :'( nak nangis kalau ingat. haiih, aku rindu wey. okay, jom kita selongkar perkara manis aku lalui masa 2011 ni. wah menariknye!! -,- \bueekk/

Perkara manis 2011
1. tak sabar nak jumpe kawan :)
2. berdebar debar nak tau masuk kelas mane.
3. hias kelas 4Pintar same same
4. excited nak belajar Bio. tapi bile dah belajar.. malas nak belajar.
5. ponteng sekolah tiap hari khamis together gether dengan kawan sebab subject haritu tak best.
6. share sudu makan nasi lemak Haris.
7. sorok phone dekat tempat rahsia mase spotcheck
8. borak borak dengan geng kat belakang kelas.
9. marah budak cine sebab memekak.
10. pakat pakai baju sukan walaupun tak sukan.
11. kantoi dengan Cikgu Noridza pakai keronsang.
12. cuak bile Mr. Steve duduk depan
13. share cerita pasal Justin Bieber bile jumpe Nadrah. sampai orang meluat :D
14. main futsal same same
15. buke puase same same
16. naik moto dalam hujan dengan Syira mase last day sekolah.
17. ejek Cikgu Kucai yang pelat Shh, haha
18. aku mule lupe kan Akim :')
19. banyak lagi memorie 2011 sebenarnye
20. dan yang paling penting, mungkin merubah hidup aku sebangai pelajar sekolah, dan mungkin mengganggu prestasi aku di sekolah. tapi aku selalu menafikannye. aku telah menjadi peminat tegar Justin Bieber. yeah! im true Belieber :)

Seriously, aku ulang untuk kali keberape tah, aku memang rindu 2011. ape ape pon, kita tetap kene teruskan hidup. kenangan 2011 memang takkan aku lupekan sebab aku dah tulis dekat blog. haha. akhir sekali, Selamat Tahun Baru semua, harap tahun ini akan jadi lebih bermakna. memang bermakna pon,, aku SPM doee! -,- harap appe yang aku impikan tercapai. Amin, Elfira cakap biar mimpi sampai ke bintang, kalau tak sampai bintang, sampai langit pon jadilah \macamtuke?/ okay lastly ,,

Hello 2012, Bye 2011


Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈