INTAN SYAKINAH ♕
si comel nak kongsi cerite :b
Friday, March 2 @ 9:53:00 PM | 1 Comment [s]

okay, assalamualaikum semua :) yea, semestinye aku tahu yang korang rindu dengan aku. haha. okay okay. malas nak poyo lah kan. hee~ kalau nak tahu banyak gile cerite aku nak share. tapi tu lah. aku malas lah nak menaip bagai ni. seriously, MALAS. tak tahu kenapa :')

seperti yang kita tahu, semalam 1march, merupaka birthday Justin yang ke18. banyak benda yang aku plan. tapi semua tak jadi sebab aku emergency case. hurm.. sedih sedih :'(

nak tahu tak? yeah, aku dah mula malas nak taip taip ni. so, aku pergi dahulu. sekian, terima kasih.




Older Post | Newer Post


Assalammualaikum and Hello. Just call me Kyna. First cry on 5Sept. 19 years old. This is my life. And i love it. Diploma in science :)
dashboard//follow


be a better muslim ✿
happy family ت
lose weight ➘
I phongg ✆
BFF ☺☻
prince charming ♥♡
fly all over the world ✈✈✈